Jom Follow!!!

Thursday, February 23, 2012

Kenapa Saya Baca Solusi ?


"fa beli majalah apa tu..... ?"

"solusi......"

"macam ustazah la plak, beli solusi................"

hanya tersenyum mendengarnya....

kenapa setiap bulan, saya beli solusi ?

kenapa setiap bulan, saya akan ketepikan sedikit duit untuk membeli majalah ini ?

membaca solusi kadang-kadang mengetarkan jiwa saya...

menyebabkan saya berada  dalam khayalan akibat penangan majalah ini...

terasa masa seperti terhenti apabila saya membeleknya...

sedar-sedar sudah sejam dua saya menyelak dan membaca...

merenung dan menilai helaian demi helaian majalah ini...

membaca solusi ibarakan saya seperti sedang menghadiri bulatan-bulatan halakah...

seperti sedang duduk dan berhadapan dengan mereka yang berilmu...

dengan membaca solusi, semangat saya mula kembali apabila saya dalam keadaan sedih dan resah...

dengan solusi terasa kadangkala saya diajar dengan penuh kelembutan dan disergah dalam keadaan senyuman... =)

 syukran kepada sahabat yang memperkenalkan majalah ini kepada saya ^^,

solusi terbaru isu no 40
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright •.¸❤SuBuHmEnJeLma•.¸❤ 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .