Jom Follow!!!

Friday, September 7, 2012

Bukan Bermakna Saya Lebih Baik~


Salaamun ‘ala manittaba’al huda...

usia subuhmenjelma ini dah hampir masuk 2 tahun..

saya dengan rendah hati ingin memohon maaf andai ada salah silap sepanjang diri ini bertinta...

bila saya menulis sesuatu yang baik, itu bukanlah bermakna saya ini lebih baik dari orang yang membaca apa yang saya tulis. bukan juga nak "bajet bagus".

tidak sekali-kali.

kerana merasakan diri ini punya kekurangan yang begitu banyaklah, saya berusaha melakukan dan menulis sesuatu yang baik. supaya kalau ada manfaatnya yang dapat diambil oleh sesiapa pun yang membacanya, saya berharap manfaat itu menjadi saham untuk saya di sisi Allah.

sebab itu, saya sentiasa berharap pada doa orang-orang yang membaca apa yang saya tulis. saya tahu, ada yang lebih soleh dan solehah dari saya. yang dirinya lebih dekat dengan Allah, doanya makbul di depan Allah.

hendak berharap pada doa diri sendiri yang banyak dosa ini, sudah tentulah payah. maka, pada doa kalian yang soleh dan solehahlah saya menumpang manfaat.

kadang, kita berdiri di tempat kita berada hari ini bukanlah kerana doa kita, tetapi kerana doa-doa orang soleh yang sentiasa mendoakan kita, walau kita tidak tahu siapakah dia.

"aku cintakan orang-orang soleh walau aku bukan dari kalangan mereka."

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright •.¸❤SuBuHmEnJeLma•.¸❤ 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .