Jom Follow!!!

Monday, October 3, 2011

Blogger Muslim VS Blogger Muslimah

Assalamualaikum to all readers~

semangat nak update blog kali ni...

ini berikutan dengan pembentangan individu bagi semester akhir untuk subjek english yang memerlukan kami membuat satu produk atau kempen untuk mempromosikannya...

memadangkan sekarang zaman cyber...

maka dengan ini saya ingin berkempen untuk mempromosikan laman sesawang blogger sebagai medan dakwah..

blogger boleh dijadikan satu medan dakwah..

 menonjolkan keindahan islam itu sendiri..

 sama ada peringatan buat diri sendiri atau orang lain...

sekurang-kurangnya ilmu yang saya ada saya boleh berkongsi bersama anda..

ataupun saya singgah mengutip mutiara ilmu daripada sahabat blogger yang lain..

bertambahlah ilmu saya dari sehari ke sehari..

walaupun sahabat blogger ini hanyalah sahabat alam maya sahaja..

tapi kami boleh berkongsi ilmu...

Menulis Kerana Allah..


menulis blog itu harus tetapi jika ditulis perkara-perkara bermanfaat, ia beroleh pahala...

 kalau dikongsikan nota-nota agama, tazkirah dan apa sahaja yang boleh memberi manfaat pada manusia, hukumnya beroleh pahala serta ganjaran yang besar...

bahkan, ia menjadi salah satu dari ‘penyambung riwayat’ kita di alam barzakh iaitu ilmu yang bermanfaat..

maka dengan ini saya menganjurkkan satu kampen Blogger Muslim VS Blogger Muslimah

 saya memerlukan respon rakan-rakan blogger yang memberangsangkan...

bagi blogger muslim copy paste banner ini...

untuk blogger muslimah..

jom sebarkan...!!


saya ingin lihat sejauh mana penerimaan terhadap banner ini...

disamping tu saya juga ingin membuat satu kajian berapa ramai blogger yang menggunakan blog sebagai alternatif untuk berdakwah...

agak-agak anda,blogger mana muslim atau muslimah lagi ramai ?

cara untuk menyertai..

1.Pilih satu banner sahaja.Jika anda blogger muslim copy paste banner muslim di entry anda.Begitu juga sebaliknya.

2.Letak link anda di ruangan komen saya untuk kajian saya.

3.Tag 2 orang rakan blogger

jom kita berkempen dan bantu saya untuk kerja-kerja  projek english for technical purposes A5003

syukran ^^


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 comments:

Khairul said...

Assalamualaikum wbt.

Ni link blog sy:

www.khairulabdulhalim.blogspot.com

Kak iman said...

wslm
nh link saye
www.mimbarhatiku.blogspot.com

sharina said...

salam, klu yg x belum wat blog mcm mner?

nArUmInUrUl said...

Assalamualaikum fa..
ni link blog akak k?
http://belogsayahatelove.blogspot.com/

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright •.¸❤SuBuHmEnJeLma•.¸❤ 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .