Jom Follow!!!

Wednesday, November 28, 2012

Sayang Dan Terlalu Sayang..

kau lihat jalan aku mudah,
kau kata family aku supportive,
kau nampak aku ceria ketawa,


tapi kau tak tahu mehnah,
Dia tetap ada untuk aku.
kau kata aku kuat, kau kata kau lemah.
tapi kau tak tahu, sebab kau aku kuat.
sebab Dia, aku bertahan.
akhawat fillah, aku cinta banget dengan kalian.

aku tahu,
Dia yang ubah aku,
Dia yang temukan aku dengan jalan ini,
Dia juga temukan aku dengan kalian.

dan hanya pada Dia,
aku mohon, aku doa, aku rintih.
moga kita terus sahabat.

bukan aku ego,
bukan aku hati kering,
tapi aku tak boleh tunjuk air mata.
aku malu.
apalah sangat mehnah aku terima.
berbanding dengan kalian.

 dulu mungkin ya,
aku tak matang,
sikit-sikit aku nangis,
sikit-sikit cengeng,
sikit-sikit mengadu.

tapi kalian,
bukan mudah menjadi "KITA" yang kini
seriously.

memang impian aku semua indah-indah belaka.
kalau lukis, dapat warna-warni persis pelangi.
tapi kau pun tahu bukan, Dia bagi ikut yang terbaik untuk kita.
bukan ikut suka hati kita.

kalau satu hari nanti aku dah tiada,
tak boleh ligat lagi,
tak boleh pimpin tangan bersama kalian lagi,
tak mampu bersuara lagi,
tak mampu tersenyum lagi,
aku mohon,
ampunkan aku.
maafkan aku.
doakan aku.


aku sayang, sayang...
malah terlalu sayang dengan kalian semua.
Akhawat fillahku. Abadan abada! Biiznillah.
LOTS OF LOVE <3 

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright •.¸❤SuBuHmEnJeLma•.¸❤ 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .