Jom Follow!!!

Thursday, May 5, 2011

Aku Ingin Mencintaimu....


Sebenarnya cinta kepada ALLAH itu ibarat pelita yang menyilaukan..
Jika ia menetap dalam jiwa ia akan memabukkan..
Pada lahirnya ia berupa rahsia..
Sedang pada batinnya ia berupa CINTA...
 
 Ya Allah aku Cinta Mu..
Ya Allah aku Rindu Mu..
Ya Allah sayang Mu....

Aku ingin mencintaiMu setulusnya..
Sebenar-benar aku cinta..
Dalam doa..
Dalam ucapan..
Dalam setiap langkahku..
Aku ingin mendekatiMu selamanya...
Sehina apapun diriku..
Ku berharap untuk bertemu denganMu Ya Robbi....
 
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright •.¸❤SuBuHmEnJeLma•.¸❤ 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .