Jom Follow!!!

Tuesday, May 3, 2011

I.M.P.I.A.N

Hurrmm..andaikata saya dapat sebijik camera macam ni...
Sape nak hadiahkan dekat saya sila angkat tangan..!
Aik...nyorok plak sume orang..
Takut la tu..huhu..
Saya teringin la nak memiliki satu camera macam ni...
Yang biasa-biasa pun jadila..
Janji macam ni...
Tak tahu la kenape lately saya suke dengan fotografi..
Tapi sekarang ambik coz civil engineering..
Hmm confius sudah @_@
Saya suka ambik gambar pemandangan yang cantik-cantik..
Pemandangan yang dikurniakan oleh Allah..
 Sekarang  kalau kita perasan..
Memang macam trend orang ade camera ni..
Dekat mane-mana kita pegi..
Mesti ade tergantung kat leher  photographer..
Saya akan pastikan..
saya akan dapat jugak sebijik camera macam ni nanti..
Insyaallah  (dgn penuh berharap..) ^_^
Orang cakap usaha itu tangga kejayaan..
Untuk dapatkan impian kena berpeluh dulu naik tangga.. =)

DSLR akan ku genggam mu suatu hari nanti..insyaallah...~

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright •.¸❤SuBuHmEnJeLma•.¸❤ 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .