Jom Follow!!!

Monday, May 16, 2011

Cikgu


Selamat Hari Guru..

terima kasih..syukran..thanks..

kepada semua cikgu yang telah mendidik Nur Afifah Ghazali..

yang mengajar sehingga menjadi insan yang berguna sehingga hari ini...

En Ghazali & Pn Noridah :

cikgu pertama saya...
mengajar saya mengenal alam..
mengajar saya mengenal siapa itu Allah..
siapa itu Muhammad SAW..
cara membaca Al-Quran...
apa itu islam...
mendidik saya menghormati orang yang lebih tua...
menjadi anak yang berjaya dunia dan akhirat...

Cikgu Tadika Amal :

di sini saya mengenal A, B, C...
dan Aliff, Ba, Ta secara rasminya....

Semua Cikgu Sekolah Rendah Taman Keramat (SRK 1) :

di sini saya mengenal tambah tolak darab bahagi....
di sini saya mengambil exam yang begitu penting..
buat pertama kalinya UPSR...

Semua Cikgu Sekolah Menengah Taman Keramat (SMART) :

di sini saya berjaya mengambil exam..
yang ke dua penting dalam hidup saya.. PMR..
di sini saya dapat menjejakan kaki ke Teknik...

Semua Cikgu Sekolah Menengah Teknik Gombak (SEMTAG) :

di sini saya mengambil exam yang wajib di ambil seluruh rakyat yang bergelar warga negara Malaysia...
Sijil Pelajaran Malaysia..
di sini saya menentukan masa depan saya...
cerah atau kusam....
di sini saya dapat menjejakan kaki ke IPTA..

Semua Cikgu Tuisyen :

terutama Sir Venn..
terima kasih kerana cikgu.
membuat saya lebih minat terhadap matematik tambahan....

Semua Pensyarah Politeknik Sabak Bernam :

walaupun hanya segulung sijil...
di sini saya bermula untuk sebuah masa depan...

Semua Pensyarah Politeknik Shah Alam :

insyaallah untuk sebuah diploma kejuruteraan awam yang akan datang... 
alhamdulilah di sini saya mendapat keputusan yang agak baik untuk hari ini..
untuk semester lima ini...
 
" tanpa didikan, teguran dan bimbingan kelmarin siapalah Nur Afifah Ghazali pada hari ini "

 TERIMA KASIH CIKGU  =)
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 comments:

✿manis cili✿ said...

selAMAT HARI GURU ^^
NICE poSE

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright •.¸❤SuBuHmEnJeLma•.¸❤ 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .